Prezentace nejlepších ročníkových prací našich studentů za rok 2022/2023

10. 5. 2023 proběhla v posluchárně školy prezentace ročníkových prací. Již druhý rok studenti 2. ročníků elektrotechniky i strojírenství a studenti 3. ročníků elektrotechniky vypracovávají ročníkové práce, v kterých je nejdůležitější praktický výsledek.

Studenti své výrobky přinesli, ale také natočili krátká videa či připravili prezentace, v kterých své práce představili a ukázali. Prezentace proběhly za účasti zástupců firem.

 

Obor elektrotechnika prezentovali:

jméno žáka třída téma práce

Radim Barták

2EB

Řízené chlazení s podsvícením pro stolní PC

Václav Ficl

2EA

Teploměr s bateriovým napájením

Aleš Jukl

2EA

Měřák rychlosti ke kolu

Vojtěch Šťastný

2EA

Signalizační dráha

Václav Jícha

2EB

Sestavení osciloskopu

Denis Majrich

2EB

Počítačem řízený model železnice (1. místo od zástupců firem)

Jan Steringa

2EB

Kontrola pohybu pomocí IR a mikro vln přes Arduino

Vojtěch Čížek

3EA

Bezdrátová signalizace nízkého a vysokého tarifu

Ondřej Kříž

3EB

Regulace otáček ss motoru (3. místo od zástupců firem)

Matyáš Machala

3EB

Interaktivní hra s pohybovými senzory

Pavel Novotný

3EA

Microbit

Martin Pavlík

3EA

Smart meteostanice (1. místo ředitele školy, 2. místo od zástupců firem)

Vojtěch Škopek

3EB

Digitronové hodiny

Obor strojírenství:

jméno žáka třída téma práce

Tereza Böhmová

2SA

Plechová krabice s přepážkami (3. místo od zástupců firem)

Jan Hnilička

2SB

3D tisk – podpěra na záclonu

Quang Son Bui

2SB

Rychloupínací čep (1. místo od zástupců firem)

Václav Kahoun

2SB

3D tisk – držák mobilního telefonu pro napojení na okulár dalek.

Vít Suchan

2SB

Hydraulický válec (1. místo od ředitele školy, 2. místo od zástupců firem)

Adam Vrtílka

2SB

Šnekové soukolí

 

Třetí ročník strojírenství nedělá ročníkové práce, protože během roku vytvářejí 4 velké protokoly. Nejsložitější je protokol na „převodovku s čelním ozubením“, který prezentoval student 4. ročníku – Štěpán Kaiml.

Zástupci firem při hodnocení vyzdvihovali zj. manuální práci. Často se ptali, zda téma práce byl vlastní nápad studentů a nakolik výsledek práce dělali sami, nakolik jim někdo pomáhal, zajímalo je, kolik času a materiálu do výrobku studenti investovali.

 

28051a0136b3e4306339839cba405ea45f30aeb4 - Prezentace nejlepších ročníkových prací našich studentů za rok 2022/2023

45bae97c60b1128af0cb0c0b7ec9dfe1e9572e6d - Prezentace nejlepších ročníkových prací našich studentů za rok 2022/2023

80f2372db0b6145b6e4ac4b43bf444157de353be - Prezentace nejlepších ročníkových prací našich studentů za rok 2022/2023

a7df0a35ecd110eff09868c2a0a741575f023c73 - Prezentace nejlepších ročníkových prací našich studentů za rok 2022/2023

cs_CZCzech