INFORMACE K PRŮBĚHU VÝUKY BĚHEM UZAVŘENÍ ŠKOLY

S ohledem na vzniklou situaci byla na pedagogické radě SPŠ SE ze dne 13. 3. 2020 přijata tato opatření:

 

  • vyučující budou pravidelně zadávat žákům domácí práci
  • zadání prací bude e-mailem, prostřednictvím Bakalářů, nebo přes Office 365
  • v pondělí 16. 3. budou žákům zaslány přístupové údaje do Office 365
  • vyučující budou seznámeni s možnostmi distančního vzdělávání a s nástroji, které umožňují efektivní zadávání úkolů
  • úkoly budou žákům zadávány průběžně, náročnost úkolů bude souviset s týdenní hodinovou dotací
  • termíny a způsob odevzdání úkolů budou součástí zadání
  • žáci jsou povinni úkoly zodpovědně vypracovat a odevzdat, žáci jsou povinni být v době vyučování dostupní online (nutnost být online vyučující oznámí alespoň den předem)
  • úkoly budou hodnoceny a klasifikovány, známky budou zapsány do Bakalářů
  • informace o zadaných úkolech budou pravidelně aktualizovány ZDE
  • žák je povinen denně kontrolovat seznam úkolů, aktuální stav neodpovídá prázdninám, výuka pokračuje, jen za jiných podmínek
  • žádáme rodiče, aby také kontrolovali seznam úkolů a jejich plnění
  • klasifikace úkolů bude provedena nejpozději do týdne
  • obsah i hodnocení domácích prací řeší pravidelně předmětové komise
  • vyučující nejen zadávají úkoly, ale také předávají informace k pochopení učiva, reagují na případné podněty žáků
  • v případě problémů kontaktují žáci/rodiče třídní učitele
  • pokud nemá žák možnost pracovat on-line, domluví se v kanceláři školy na předání úkolů
  • žákům je zakázán vstup do školy
  • lze očekávat, že dojde k posunu termínů (maturity, příjímací zkoušky, praxe, …), informace budou na webu školy
  • cyklokurzy byly zrušeny

 

  Mgr. Jaroslav Koreš, PhD.

         ředitel školy

cs_CZCzech